Startamo u 7 ujutro, Odlucili smo da se prije izlaska jos malo provozamo kanalima Mooloolaba-e i detaljno poslikamo kuce, brodove i svo to bogatstva sto se nakupilo ovdje.
U kanalima smo isto probali motor. Naprijed i nazad pod punim gasom, vise puta. Kad smo ustanovili da sve radi kako treba izasli smo iz luke na otvoreno.
|
Jutro u Mooloolaba-i |
Talasi su bili slicni onima koje smo ostavili dva dana ranije.
Do Brisbane-a imamo 50 NM. Vex na desetak milja od Mooloolaba-e upadamo na “autoput” velikih brodova koji ulaze ili izlaze iz Brisbane luke. Ima ih u svakom trenutku 10-tak na radaru and neke vec vidimo okolo. More malo ljulja ali kad stignemo do Moreton ostrva, racunamo, smirice se. Plovimo na motor izmedju ogromnih brodova.
|
Australijska 'Dolina Piramida' - Caloundra |
|
iz drugog ugla |
|
Caloundra |
|
Gdje smi i sta je oko nas (vrlo bitno) |
|
Vidljivost odlicna a brodovi u koloni |
|
Onda stotinjak slika brodova |
|
Brodovi za prokopavanje kanala da bi se odrzala plovnost koridora |
To popodne motor opet promijeni zvuk. Odmah stadosmo da pregledamo sta se dogodilo. Nalazimo da je dio istog sarafa na osovini opet pukao ali da propeler radi. Medjutim, takodjer konstatujemo da je jedan od cetiri nosaca motora pukao sto je dovelo do pojacane vibracije. Nakon krace diskusije, inzinjeri dijagnisticiraju da su problemi za pucanjem serafa na osovini u stvari posljedica (napuklog nosaca motora) a ne uzrok.
Situacija je sliedeca: do odredista imamo 23 NM, motor vibrira i mozemo ga koristiti samo u velikoj nuzdi, vjetar je suvise slab za jedrenje, sa jedrima i motorom na minimalnom gasu se krecemo 2.5 cvora, dakle trebace nam 10-11 sati da dodjemo gdje smo naumili. Tako blizu a tako daleko. Dok smo se spremali da dignemo genaker (najcece balon jedro) puhnu fin vjetar, brod se probudi i mi poletismo brzinom od 7.5 cvorova i tako za par sati uplovismo u Brisbane rijeku. To je taj vjetar koji smo cekali vise of dvije nedelje. Zapuhao je u zadnjih 25 miilja nase avanture, ali u pravi cas.
Dok smo jedrili, Stefa se bacio na internet i telefon. Zvao je okolo brodske mehanicare, sve po redu. Sjetio se Arthur-a, odlicnog brodskog mehanicara koji je ovaj motoru vec sredjivao prosle godine. Objasnili smo mu problem, poslali odmah fotografije emejlom i Arthur je obecao da ce doci sljedeci dan u marinu da pocne popravke. Sve je organizovano, opet kafa, relaksacija , brod klizi, vec vidimo obrise Brisbane-a.
No comments:
Post a Comment